onsdag den 27. juli 2011

Jeg har en mission...


Jeg kan rigtig godt lide at svømme. Har svømmet en del tidligere (som voksen), faktisk svømmede jeg en overgang 2000 m 2-3 gange om ugen. Jeg kan bare kun svømme brystsvømning, det er vel egentlig ok. Jeg kunne bare virkelig godt tænke mig at lære at svømme crawl.
Så det har jeg besluttet mig for at lære.
Der er en svømmehal med 50 m bane i Ishøj, Der har de svømmeundervisning for voksne og der melder jeg mig til. Skal bare lige finde ud af hvilket hold der passer bedst til mig.
Ihh glæder mig!

2 kommentarer:

Brit sagde ...

Kan det siges for tit? Du er for sej Sarah...
Og selvfølgelig kan du finde ud af at svømme crawl - det er ikke så svært... siger den tidligere svømmer :)

Charlie sagde ...

SÅDAN - det lærer jeg aldrig - da jeg HADER at have hovedet under vand - og det er jo et must i den disciplin - men GODT gået (eller det må vel være svømmet..) Sarah..